Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse
Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.
Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Global Software Solutions.
Regional Administration Center wspiera oddziały firmy w 21 krajach - głównie w Europie, ale także w Ameryce i Afryce. Pracujemy w 17 językach wspierając procesy administracji, finansów i księgowości. W RAC zatrudniamy ponad 150 wysoko wykwalifikowanych i pełnych pasji specjalistów i wciąż się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Regional Administration Center na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Księgowości z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku Twój zakres obowiązków będzie się skupiał wokół:
- weryfikacji płatności;
- dekretacji i kontroli kosztów;
- księgowaniu faktur, rachunków i wyciągów bankowych;
- przetwarzania dokumentów księgowych;
- tworzenia danych dostawy i konta Klienta;
- ścisłej współpracy z oddziałami firmy na świecie.
Oczekujemy od Ciebie:
- znajomości języka czeskiego i angielskiego na poziomie min. B2 jak warunek konieczny;
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: Ekonomia/Rachunkowość/Księgowość);
- dobrej znajomość obsługi programu MS Excel;
- dobrej organizacja pracy;
- skrupulatności;
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
- zorientowania na prace zespołową;
- zdolności szybkiego przyswajania wiedzy.
Mile widziane będzie:
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych;
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub księgowej;
- umiejętność księgowania np. faktur.
Oferujemy Ci:
- rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie;
- możliwość korzystania na co dzień z języków obcych;
- szkolenia wstępne;
- międzynarodowe środowisko pracy;
- prywatną opiekę medyczną- także dla rodziny;
- pakiet ubezpieczenia na życie;
- możliwość dołączenia do programu Benefit.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."