Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Zadania:
- Monitorowanie ogłaszanych przetargów i konkursów.
- Przygotowywanie, kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji konkursowej.
- Odpowiadanie za terminowe składanie ofert.
- Kontakt z działami firmy i kontrahentami.
- Raportowanie procesu realizacji zamówień.
- Analizowanie rynku i konkurencji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Praktyczna znajomość MS Office – w szczególności MS Excel.
- Sumienność i rzetelność.
- Umiejętność działania pod presją czasu.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość branży medycznej.
- Znajomość PZP i Ustawy o Działalności Leczniczej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju u jednego z liderów wśród laboratoriów diagnostycznych w Polsce.
- Kartę Multisport.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.