Zadania:
• wystawianie oraz archiwizacja faktur sprzedażowych;
• mailowa obsługa klienta;
• bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Oferujemy:
• możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz;
• praca ok. 3 dni w tygodniu, elastyczne dni oraz godziny pracy dopasowane do grafiku zajęć;
• fajną atmosferę pracy w młodym, zgranym zespole;
• możliwość rozpoczęcia swojej przygody zawodowej w firmie będącej liderem sprzedaży i dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej;
• w okresie wakacyjnym oraz w czasie innych przerw w zajęciach możliwość dodatkowej pracy przy obsłudze wydarzeń koncertowych, sportowych, teatralnych i widowisk na terenie całej Polski;
• stabilność zatrudnienia, możliwość rozwoju, zmiany stanowiska i pracy w pełnym wymiarze po ukończeniu studiów.
• pracę w prestiżowej, dobrze skomunikowanej lokalizacji;
• owoce w pracy, dobrą kawę :-)
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeby obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez eBilet Polska Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne".
• wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci;
• wysoka kultura osobista;
• pozytywne nastawienie,
• dobra znajomość obsługi Word i Excel;
• odpowiedzialność, skrupulatność oraz dobra organizacja czasu pracy.
eBilet Polska to lider sprzedaży oraz dystrybucji internetowej biletów w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.