Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Administracja biurowa
Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.
Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Research and Development Center.
Regional Administration Center wspiera oddziały firmy w 21 krajach - głównie w Europie, ale także w Ameryce i Afryce. Pracujemy w 17 językach wspierając procesy administracji, finansów i księgowości. W RAC zatrudniamy ponad 150 wysoko wykwalifikowanych i pełnych pasji specjalistów i wciąż się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Regional Administration Center na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Na tym stanowisku Twój zakres obowiązków będzie obejmował:
- tworzenia i kontrolowania zleceń do dostawców;
- administracji kontraktów serwisowych;
- wprowadzania i weryfikacji danych w systemie SAP;
- wystawianiu faktur;
- ścisłej współpracy z oddziałami Wincor Nixdorf na świecie.
Oczekujemy od Ciebie:
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2- warunek konieczny;
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;
- dobrej znajomości obsługi programu MS Excel;
- dobrej organizacji pracy;
- skrupulatności;
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
- zorientowania na pracę zespołową;
- zdolności szybkiego przyswajania wiedzy.
Mile widziane:
- znajomość języka włoskiego minimum na poziomie B1
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych;
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub logistycznej;
- umiejętność wystawiania faktur.
Oferujemy Ci:
- rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie;
- możliwość korzystania na co dzień z języków obcych;
- szkolenia wstępne;
- międzynarodowe środowisko pracy;
- prywatną opiekę medyczną- także dla rodziny;
- pakiet ubezpieczenia na życie;
- możliwość dołączenia do programu Benefit.