#

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Workforce Logiq

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta w Łodzi – międzynarodowej znanej firmy działającej w branży produkcyjno-przemysłowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Młodszy Specjalista ds. Administracji

 

Miejsce pracy: Łódź

Wymiar czasu pracy: ¾ etatu

Start: ASAP

 

Zadania:

  • Obsługa podróży służbowych – przygotowywanie oraz rozliczanie delegacji
  • Koordynowanie organizacji spotkań, przygotowywanie materiałów, wsparcie organizacji konferencji, organizacja czasu pobytu gości, rezerwacje hoteli, zamawianie cateringu etc.
  • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Derektora Działu Administracji
  • Dekretacja faktur
  • Podejmowanie działań związanych z optymalnym rozmieszczeniem pracowników w biurze. Koordynowanie działań związanych z utrzymaniem technicznym biura
  • Dokonywanie zakupów na potrzeby biura
  • Współpraca w realizacji działań związanych z zapewnieniem warunków pracy zgodnych z przepisami BHP oraz bezpieczeństwa p.poż. w pomieszczeniach biurowych
  • Współuczestnictwo w tworzeniu i usprawnianiu procedur oraz inicjatyw wewnętrznych
  • Inicjowanie procedur, instrukcji w zakresie zapewnienia prawidłowego działania Działu Administracji
  • Wydawanie kart parkingowych dla pracowników, autoryzowanie wjazdu na parking dla gości
  • Pomoc w organizacji wyjazdów grupowych i imprez integracyjnych dla pracowników
  • Koordynacja i prowadzenie szkoleń wprowadzających nowego pracownika do organizacji
  • Koordynowanie uzyskiwania dostępu do poczty, urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych), sprzętu IT, telefonów
  • Pomoc w organizacji szkoleń
  • Koordynacja przepływu informacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
  • Aktualizacja stron internetowych i dokumentacji
  • Wykonywanie tłumaczeń oraz zlecanie ich firmie zewnętrznej

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie lub administracja)
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość programów użytkowych (Word, Excel, LN, PowerPoint, Visio)
  • Otwartość na poznawanie nowych technologii
  • Umiejętność starannego wykonywania zadań
  • Samodzielność
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub inną formę współpracy np. B2B
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery i dostęp do szkoleń
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe benefity (ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie)

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/09/2014
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi