Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Systemu CRM
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma
Naszym Klientem jest europejska firma, będąca liderem w branży technologii wodnej, której brand oraz produkty są rozpoznawalne na całym świecie. Wraz z pojawiającymi się potrzebami oraz nowymi ekscytującymi projektami poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji oraz Systemu CRM, która dołączy do Zespołu firmy.
Zostaniesz częścią Zespołu Projektowego, a do Twoich zadań należeć będzie nadzór nad wewnętrznym systemem Firmy, sprawdzanie poszczególnych użytkowników oraz zgodności wprowadzanych przez nich danych, zapewnienie wsparcia Pracownikom Firmy z obszaru działania systemu CRM oraz administracji, przygotowywanie raportów oraz wyciąganie informacji na podstawie danych z bazy wewnętrznej Organizacji, a także wspomaganie Działu Sprzedaży jeśli chodzi o wyszukiwanie nowych inwestycji i aktualnej sytuacji rynkowej (pomoc sprzedawcom w przygotowaniach do spotkań z inwestorami: zamawianie i wysyłka materiałów reklamowych, produktów, tworzenie specjalnych broszur i materiałów), a także zlecanie zadań do działu marketingu wspierających spotkania z inwestorami.
Nasz Klient zapewnia:
- Zdobycie doświadczenie w międzynarodowej Organizacji
- Możliwości rozwoju: lekcje języka angielskiego na koszt Pracodawcy w biurze, przewidziane awanse oraz rozwój wewnątrz struktur Firmy, pakiet szkoleń dostosowany do potrzeb każdego z Pracowników
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz roczny system premiowy
- Benefity pozapłacowe jak karta sportowa oraz pakiet medyczny
- Pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze od pn do pt w godzinach biznesowych
- Zatrudnienie w długiej perspektywie, które pozwoli Ci na ciągłe polepszanie swoich kompetencji i umiejętności.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Oferta skierowana jest dla osób, które posiadają już około roczne doświadczenie pracy w administracji, obsłudze Klienta lub pracy z systemem wewnętrznym firmy
- Umiejętności pracy zespołowej - będziesz miał kontakt z Pracownikami Firmy na każdym poziomie struktury
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym będzie ważną przewagą
- Biegłość obsługi programu MS Excel
- Doświadczenie pracy w międzynarodowej Firmie będzie niewątpliwym atutem
- Niezachwianą motywację do ciągłej nauki oraz poszerzania swojej wiedzy.
Najważniejsza jest dla nas Twoja osobowość! Wszelkich umiejętności jesteśmy gotowi Cię nauczyć, nie wymagamy wieloletniego doświadczenia, dlatego nie wahaj się i aplikuj.