Opis stanowiska pracy
Snapcall, dołącz do zespołu specjalistów
Firma Snapcall, partner sieci T-Mobile, od 2 lat współpracuje z liderem usług mobilnych na rynku telekomunikacyjnym.
Z powodzeniem pozyskujemy nowych klientów i poszerzamy działalność.
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. sprzedaży.
Celem stanowiska jest kontakt z potencjalnymi klientami oraz prowadzenie rozmów handlowych.
Do zadań Młodszego specjalisty ds. sprzedaży należy:
- pozyskiwanie nowych klientów
- dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
- dyspozycyjność minimum 100h miesięcznie
- kreatywność
- komunikatywność
- podstawowa umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- chęć rozwoju i nabywania nowych umiejętności
- zaangażowanie do pracy
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży w Call Center
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie 1500zł-4500zł netto/miesięcznie
- atrakcyjny system prowizyjny
- konkursy motywacyjne
- dogodną lokalizację w centrum Lublina
- pakiet LUXMED
- szkolenia, materiały i opiekę trenera, które pozwolą osiągać wysokie wyniki
Jeżeli jesteś energiczną osobą, która chce się rozwijać i zarabiać dobre pieniądze - nie zwlekaj.
Już dzisiaj prześlij nam swoje CV przez ogłoszenie. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zaj...
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły wiele lat aktywności zawodowej – tysiące dni i dziesiątki tysięcy godzin – przy organizacji, przeprowadzaniu i nadzorowaniu procesów realizacji planów sprzedażowych dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.
Nasz model działalności bezpośredniej opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji. Zadanie to powierzamy profesjonalnie wyszkolonemu zespołowi naszych konsultantów telefonicznych. Dzięki intensywnym szkoleniom oraz opracowanym przez nas autorskim skryptom są oni w stanie podjąć każde wyzwanie sprzedażowe, elastycznie i na bieżąco dostosowując się do stawianych im wymagań.
Swoim partnerom oferujemy wsparcie sprzedażowe przy użyciu najnowszych technologii telekomunikacyjnych call center, a pracownikom – satysfakcjonującą i angażującą pracę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/09/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Inne, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi