Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Młodszy Specjaista ds. Obsługi Klienta - Sekcja Mailingu i FDS
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
obsłudze zapytań wysyłanych przez Klientów przez pocztę wewnętrzną (AIB) i zewnętrzną (mail),
obsłudze procesu SOCIAL MEDIA (podejmowanie zgłoszeń Klientów umieszczanych na portalach społecznościowych),
telefonicznej obsłudze Klientów w ruchu wychodzącym (FDS).
Jeśli:
cechujesz się bardzo dobrą organizacją czasu pracy,
potrafisz efektywnie działać pod presją czasu,
w stopniu dobrym znasz narzędzia MS Office: Outlook, Excel,
jesteś osobą dokładną i skrupulatną,
posiadasz umiejętność skutecznej komunikacji i budowania trwałych relacji,
potrafisz pracować w grupie i łatwo nawiązujesz kontakty,
posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
dobrze znasz język angielski (obsługa klientów w języku angielskim poprzez e-mail/telefon stanowi około 5-10% zgłoszeń) -> będzie to dla nas dodatkowy atut.
Oferujemy:
poznanie pracy Banku od strony back-office,
możliwość kontaktu z różnymi jednostkami w Centrali,
ciągłe poszerzanie wiedzy z zakresu funkcjonowania produktów, procesów, systemów bankowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?