Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2549


Obowiązki:

- Rozwój i podnoszenie jakości procesów wraz z mierzeniem efektywności działań;
- Koordynacja procesu zarządzania zmianą we współpracy z wewnętrznymi zespołami technicznymi, dostawcami, partnerami i zarządem;
- Tworzenie kompleksowych raportów o incydentach dla różnych grup odbiorców, w tym dla kadry kierowniczej wyższego szczebla



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa pakietu MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Pozostali kierownicy do spraw technologii informatycznych i telekomunikacyjnych (wymagany staż - lata: 3)

Pozostałe wymagania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie operacyjne ITIL w procesie zarządzania incydentami, znajomość języka niemieckiego, francuskiego lub angielskiego na poziomie min. B2, znajomość Microsoft Office, Microsoft Excel, Microsoft Word, komunikatywność, umiejętność budowania relacji międzyludzkich, zdolność do pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, skuteczność


Miejsce pracy: Józefa Ignacego Kraszewskiego 1, 85-240 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV PRZESYŁAĆ NA ADRES: e-mail: alicja.kaminska@taacsolutions.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Elektronika / Telekomunikacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi