Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych,
analizowanie oraz rozwiązywanie problemów,
procesowanie zamówień, wprowadzanie danych do systemu,
praca w obszarze zobowiązań, należności lub księgi głównej,
dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
Wymagania
zaawansowana znajomość języka czeskiego/ rumuńskiego /duńskiego /hebrajskiego lub szwedzkiego
min. dobra znajomość języka angielskiego,
znajomość pakietu MS Office,
doświadczenie w obszarze finansów, księgowości lub obsłudze klienta,
umiejętność pracy w grupie, komunikatywność.
Nasz Klient oferuje:
atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
pakiet socjalny,
kartę Multisport,
możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie z wykorzystaniem języków obcych,
dodatkowe szkolenia.
Prezentacja firmy
W Arche Consult...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Wpis KRAZ: 8162
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
26/06/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Finanse
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?