Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Główne zadania i obowiązki:
• Kontakt z partnerami zagranicznymi (firmami transportowanymi z całej Europy) odnośnie odbioru towarów za granicą;
• Przygotowywanie dokumentacji transportowej (import).
Wymagania:
• Język angielski – poziom komunikatywny;
• Znajomość programu Excel – poziom średni;
• Chęć do nauki i zdobycia doświadczenia w branży logistycznej;
• Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz;
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• Umowę o pracę tymczasową do 31.12.2016 z możliwością przedłużenia;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pracę w systemie 1-zmianowym od poniedziałku do piątku;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie z branży logistycznej.
Prezentacja firmy
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r...
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizujemy się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
06/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?