Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

- sprzedaż i promowanie usług firmy poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami
- przygotowywanie oraz nadzór ofert dla klientów
- utrzymywanie relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów
- zarządzanie bazą danych
- realizacja oraz raportowanie wyznaczonych celów zgodnie z harmonogramem
- uczestniczenie w targach, konferencjach, spotkaniach u klienta

Oferujemy:

- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną oraz pakiet benefit
- wynagrodzenie podstawowe plus premię uzależnioną od wyników sprzedaży
- pracę od poniedziałku do piątku
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej organizacji, w młodym i kreatywnym zespole

Wymagania

Wymagania:

doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług - min 1 rok
łatwość nawiązywania kontaktów, duże umiejętności interpersonalne
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
wykształcenie wyższe, ostatni rok studiów lub student studiów zaocznych
znajomość pakietu Office (szczególnie Excel)
obsługa komputera pozwalająca na swobodną pracę w środowisku Windows oraz Internecie
systematyczność, kreatywność, dokładność, skuteczność, samodzielność, umiejętność szybkiego uczenia się


Dodatkowym atutem będzie:

- prawo jazdy kat. „B”
- znajomość branży certyfikacji ISO lub szkoleń
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- doświadczenie w obsłudze baz CRM

Prezentacja firmy

DEKRA Certification jest częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi