Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Młodszy Doradca ds. obsługi klienta
Nr ref: TOK/2019/61
Miejsce pracy: Nowy Targ
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie.
- Znajomość zagadnień z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży.
- Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość obsługi systemów bilingowych.
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami.
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej.
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się.
- Inicjatywa w działaniu, proponowanie ulepszeń.
- Umiejętność współpracy w zespole.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i gazu.
- Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, zawieranie, aktualizacja umów.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce.
- Stały i bezpłatny dostęp do platformy e-learning.
- Atrakcyjny system premii motywacyjnej.
- Pakiet benefitów (Karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych).