Zakres obowiązków:
zarządzanie terminowym obiegiem dokumentów i korespondencji,
obsługa wysyłek kurierskich
zaopatrzenie w materiały biurowe
wsparcie księgowości w bieżących zadaniach (kompletowanie i wysyłanie, uzupełnianie braków)
obsługa telefoniczna i mailowa
wykonywanie zleceń wynikających z bieżących potrzeb firmy i klientów
aktualizacja bazy danych
Istnieje możliwość awansu
Wymagania:
samodzielność i kreatywność w działaniu
dobra organizacja pracy
terminowość
komunikatywność
Zapewniamy:
szkolenia w zakresie kontaktu z klientem i rozmowy handlowej,
zapewniamy szkolenia w obsłudze WordPress
umowa zlecenie (1/2 etatu na okres próbny)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV
Misją firmy wybieramprojekt.pl jest niesienie profesjonalnej pomo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.