Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu finansowo-księgowego LSC Communications w Krakowie i będzie odpowiedzialna za:
• właściwą i zgodną z warunkami kontraktu kalkulację wykonywanych przez firmę usług,
• terminowe i zgodne z wymogami formalnymi oraz warunkami kontraktu fakturowanie usług wykonanych na rzecz klienta,
• usprawnianie przepływu wewnątrz firmy informacji dotyczących wykonanych usług, poprzez tworzenie i bieżącą modyfikację baz danych dotyczących kontraktów i cen usług.
Poszukiwane kompetencje:
• wykształcenie wyższe z zakresu finansów/ekonomii lub innych kierunków ścisłych,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie MS Excel),
• mile widziana znajomość języka angielskiego,
• zdolności analitycznego myślenia,
• samodzielność i odpowiedzialność,
• systematyczność i dokładność w działaniu,
• dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
• bardzo przyjazną, partnerską atmosferę współpracy,
• możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie o najwyższych standardach zarządzania,
• ciekawe obowiązki,
• umowę zlecenie
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez link znajdujący się pod przyciskiem „Aplikuj”.
Dziękujemy wszystkim Kandydat(k) om za zainteresowanie pracą w LSC Communications oraz uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?