Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta, lidera w dziedzinie zarządzania energią, poszukujemy osoby na stanowisko:
młodszy/-a HR administrator z językiem francuskim (Helpdesk)
Nr ref.: 22086Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- kontakt z klientami wewnętrznymi
- udzielanie wsparcia telefonicznego w zakresie zapytań z obszaru HR
- administracja personalna pracowników francuskich
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego - warunek konieczny
- zorientowanie na klienta i pracę zespołową
- mile widziane doświadczenie w pracy z klientem francuskim
- interesującą i samodzielną pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych
- pracę w dynamicznym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową