PayTel S.A.
Jesteśmy wiodącą na polskim rynku firmą w zakresie usług dodanych: obsługi kart płatniczych oraz doładowań elektronicznych.

W trosce o swoich Klientów stale rozwijamy i udoskonalamy swoje usługi przy jednoczesnym inwestowaniu w innowacyjne rozwiązania. PayTel jest częścią międzynarodowej grupy SIBS, jednego z największych graczy na rynku płatności w Europie, obecnego w ponad 20 krajach i obsługującego ponad 6 miliardów transakcji rocznie.

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodsza/-y Specjalista/-ka ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Nowy Sącz ( w pobliżu: Piwniczna Zdrój, Krynica Zdrój, Gorlice, Limanowa, Chełmiec, Stary Sącz)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pacę w systemie dwu lub trzyzmianowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus motywujący system premiowy
  • Bogaty koszyk benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie
  • Możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym środowisku
  • Szereg szkoleń wprowadzających w zadania
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy (jesteśmy młodym, wesołym zespołem, który chętnie dzieli się doświadczeniem i wiedzą)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w najbardziej rozwojowej branży na rynku pracy- Fintech

Zakres obowiązków i opis stanowiska:

  • Wsparcie w procesie uruchamiania współpracy z Klientem ( m.in.: weryfikacja kompletności dokumentów, aktualizacja danych w bazie, archiwizacja i segregowanie dokumentów)
  • Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących o charakterze informacyjnym
  • Rejestracja w bazie codziennych zgłoszeń od Klientów oraz ich obsługa
  • Udzielanie pomocy technicznej w zakresie obsługi terminali płatniczych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk aplikowania.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi