Opis stanowiska pracy
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
• terminowe wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych,
• kontrolę formalno-rachunkową dokumentów,
• dekretację i księgowanie faktur kosztowych oraz przychodowych,
• przygotowywanie raportów
• przygotowywanie deklaracji podatkowych
• weryfikacja stanu rozrachunków
• stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Biura Rachunkowego
Wymagania
- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,
- minimum roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale finansowo-księgowym,
- praktyczna i teoretyczna wiedza na temat zagadnień finansowo-księgowych i podatków (PDOP, VAT)
- umiejętności analityczne,
- znajomość oprogramowania pakietu Office
- umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy,
- samodzielność, dokładność i odpowiedzialność w terminowym wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy.
- nastawienie na profesjonalną obsługę klienta
Prezentacja firmy
Gabafi Sp. z o.o. to profesjonalne biuro rachunkowe zapewniające ...
Gabafi Sp. z o.o. to profesjonalne biuro rachunkowe zapewniające obsługę księgową ponad 150 przedsiębiorstw z Warszawy i okolic. Założycielem i prezesem biura jest Marcin Mochnacz – księgowy z praktyką w wyjątkowo trudnych obszarach księgowości – między innymi: księgowości NZOZ-ów, handlu spółkami kapitałowymi, obrocie międzynarodowym. Dzięki jego doświadczeniu, oraz silnemu zespołowi, Gabafi sp. z o.o. może zaoferować obsługę księgową na najwyższym poziomie, pomoc w zakresie tworzenia spółek kapitałowych i optymalizacji podatkowej.
Jakość usług księgowych spółki została wielokrotnie potwierdzona referencjami zadowolonych klientów, z których zdecydowana większość powierza Gabafi sp. z o.o. pełną odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia z fiskusem oraz sprawy z zakresu ubezpieczeń społecznych.
Wychodząc naprzeciw dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej, Gabafi sp. z o.o. rozbudowuje zarówno zespół jak i zakres usług dążąc w kierunku zaawansowanej księgowości on-line.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa