nr ref.: 2018/95
Opis stanowiska:
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie planowanie, decydowanie, organizowanie, kierowanie, kontrola i reprezentowanie w obszarach:
- torowych robót konserwacyjnych,
- torowych robót remontowych,
- robót wodno – kanalizacyjnych instalacyjnych w torowisku,
- wykonywanie zadań z zakresu akcji zimowej.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w naprawach/eksploatacji torów lub przy wykonawstwie robót drogowych,
- mile widziane uprawnienia budowlane w zakresie drogowym,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi programu Word i Excel na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność wykonywania pomiarów geodezyjnych (mile widziany kurs geodezyjny),
- zdolności kierownicze i organizacyjne,
- samodzielność, terminowość, asertywność, odporność na stres.
Wybranym osobom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- pracę trzyzmianową w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00,
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie aplikacji (CV) do 4 lutego 2019 r. za pomocą przycisku "APLIKUJ"
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Od kandydatów zaproszonych na rozmowy oczekiwać będziemy okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz świadectw pracy i dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia zawodowe i wykształcenie. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy. Powyższa oferta jest kierowana do kandydatów obu płci.