Merchandiser stacjonarny
Miejsce pracy: Gdynia
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie dla naszego Klienta, jednej z największych globalnych firm FMCG, poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:
Merchandiser stacjonarny
Numer ref.: SE/03/2017/GDA
Miejsce pracy: Gdynia Riviera
Zadania na tym stanowisku:
- dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta w podległych sklepach,
- dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych,
- aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym sklepie,
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.
Wymagania:
- doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta,
- aktualna książeczka sanepidowska - wymóg konieczny,
- umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00 lub 8:00-16:00.
Oferujemy:
- umowę zlecenie, stawkę podstawową + premię,
- zatrudnienie od zaraz do końca kwietnia (z możliwością przedłużenia),
- telefon wraz z systemem do raportowania,
- pracę w atrakcyjnej lokalizacji - Gdynia CH Riviera.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami
Numer referencyjny: SE/03/2017/GDA
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.