#

Merchandiser - praca od 13 lipca

Adecco Poland Sp. z o.o.

Włocławek, kujawsko-pomorskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Merchandiser - praca od 13 lipca

Miejsce pracy: Włocławek

Aktualnie dla naszego Klienta, renomowanej firmy z branży FMCG o światowym zasięgu działania - dostarczającej konsumentom w 180 krajach produkty marek rozpoznawalnych na całym świecie - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Zadania:

Regularne wizyty w wyznaczonym sklepie na podległym terenie w miejscowości Włocławek zgodnie z tygodniowym planem,

• Zarządzanie produktem/marką w podległych punktach sprzedaży (sklepy) zgodnie z linią/polityką,

• Budowanie długofalowych relacji z Klientami,

• Pełnienie roli Ambasadora – osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu,

• Dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych,

• Zarządzanie półkami sklepów poprzez umieszczanie produktów oraz ich usuwanie w przypadku przeterminowania/usterek/wadliwości produktu,

• Monitoring, utrzymywanie oraz zwiększanie stanu magazynowego sklepu w obszarze produktów,

• Zadbanie o 100% dostępność produktów zgodnie z listą asortymentową,

• Weryfikacja produktów i ich dostępności w punktach sprzedaży zgodnie z umową pomiędzy, a punktem sprzedaży,

• Wdrażanie i umieszczanie materiałów promocyjnych oraz reklamowych nowych produktów,

• Weryfikacja cen produktów w sklepach,

• Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT.

 

Wymagania:

Min. 1 rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu lub bezpośredniej obsługi Klienta,

Aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia – warunek konieczny,

• Wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku ekonomicznym, handlowym lub marketingowym,

• Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),

• Umiejętność budowania relacji z Klientami, samodzielnej pracy oraz nastawienie na sukces,

• Umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania,

• Odpowiedzialność za wykonanie zadania zgodnie z oczekiwaniami,

• Bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy,

• Dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za powierzone mienie,

• Gotowość  do podjęcia pracy od 13 lipca br.

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie od 13 lipca br.,

• Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,

• Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: telefon z aplikacją do raportowania oraz w przypadku merchandisera mobilnego samochód służbowy,

• Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,

• Umowy i wynagrodzenie zawsze na czas – wynagrodzenie złożone z podstawy miesięcznej i premii,

• Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z zakresu produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów,

• System motywacyjny i nagrody dla najlepszych,

• Merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland.

 

Oferta dotyczy pracy tymczasowej/stałej.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi