Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
rozwój współpracowników zrekrutowanych (dbałość o prawidłowy proces wdrożenia),
nadzór nad budową struktury agentów w podległym oddziale z uwzględnieniem celów biznesowych,
zarządzanie oddziałem w tym wspieranie i motywowanie zespołu zgodnie z procedurami organizacji,
nadzór nad pracą oddziału i jego stała rozbudowa, raportowanie do zwierzchników,
monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji.
OFERUJEMY:
Możliwość rozwoju osobistego,
bardzo bogaty pakiet szkoleń,
wsparcie ekspertów,
ciekawą pracę w międzynarodowej firmie,
współudział w budowaniu nowoczesnej firmy,
atrakcyjne wynagrodzenie (wysoka podstawa + premie miesięczne i roczne).
Wymagania
Przynajmniej podstawowa znajomość branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
wysokie zdolności przywódcze, z zakresu zarządzania i budowania zespołów,
umiejętność wyznaczania celów, planowania,
profesjonalne podejście do wykonywanej pracy, silne poczucie odpowiedzialności,
pozytywne nastawienie, zaangażowanie,
komunikatywność (warunek konieczny),
bardzo dobra organizacja pracy (warunek konieczny),
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Prezentacja firmy
Keller Williams Realty to światowy lider w pośrednictwie obrotu nierucho...
Keller Williams Realty to światowy lider w pośrednictwie obrotu nieruchomościami oraz nr 1 na świecie wśród firm szkoleniowych bez względu na branżę. Na rynku nieruchomości istnieje od ponad 30-lat, zrzeszając Agentów na całym świecie. Obecnie liczy 159 000 Agentów w 919 Market Center (biura) w 31 krajach.