W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:

MENEDŻER INFOLINII

Zakres obowiązków:

  • planowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników infolinii
  • realizowanie określonych wskaźników jakości obsługi Pacjenta (inbound)
  • odpowiedzialność za zachowanie najwyższych standardów obsługi,
  • tworzenie i optymalizowanie skryptów rozmów
  • bieżące szkolenie i wsparcie merytoryczne pracowników infolinii
  • raportowanie wyników pracy

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • min. 2-letnie doświadczenia w pracy jako Team Leader/ Supervisor/ Kierownik/Manager w call center/ contact center ( mile wdziane projety inbound)
  • wiedza z zakresu procesów i procedur funkcjonujących w call center
  • umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz
  • dobra znajomość MS Office
  • dobra organizacji pracy własnej i zespołu
  • kreatywność, komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych

Najlepszym kandydatom oferujemy:

  • uczestnictwo w budowie sukcesu firmy o zasięgu ogólnoeuropejskim
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • udział w innowacyjnych projektach
  • opiekę medyczną
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi