Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Menedżer ds. Public Relations
Miejsce pracy: KrakówZapraszamy do współpracy osobę, która odpowiedzialna będzie za efektywne kształtowanie wizerunku firmy w mediach.
Do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim:
- kontakty z dziennikarzami i przedstawicielami wybranych mediów,
- współpraca i nawiązywanie długofalowych relacji z dziennikarzami,
- przygotowywanie materiałów o charakterze PR-owym i informacyjnym,
- redagowanie informacji prasowych,
- udział w planowaniu i realizowaniu polityki PR-owej firmy,
- współkreowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej firmy,
- nadzór nad całością działań w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- przygotowywanie raportów z działań PR-owych.
Oczekiwać od Ciebie będziemy tego, że:
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku menedżerskim w dziale Public Relations,
- jesteś kreatywny/a i w pełni zaangażowany/a w realizację projektów,
- jesteś otwarty/a na poszukiwanie nowatorskich rozwiązań komunikacyjnych,
- posiadasz tzw. łatwość pisania,
- umiesz efektywnie działać w warunkach presji czasu,
- umiesz bardzo dobrze organizować swój czas i odpowiednio ustalać priorytety,
- znasz bardzo dobrze język angielski;
W zamian zaoferujemy Ci pasjonującą, pełną wyzwań współpracę, przyjazną atmosferę, nowoczesne biuro w Krakowie oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.