Jesteśmy agencją interaktywną. W 2011 roku zajęliśmy piąte miejsce w rankingu firm SEM/SEO, który ukazał się w raporcie "Internet Standard 2K11". Spółka istnieje na rynku od ponad 9 lat, zatrudniamy ponad 80 osób, które obsłużyły ponad 9000 przedsiębiorstw z całej Polski. Internet Plus jest certyfikowanym partnerem Google w zakresie linków sponsorowanych. W 2012 roku firma otrzymała certyfikat ISO 9001:2008, który potwierdza wysoką jakość świadczonych usług w zakresie pozycjonowania, prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, aktualizacji stron WWW oraz zarządzania profilami w sieciach społecznościowych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: PoznańOpis stanowiska:
- zarządzanie zespołem kilku osób
- zarządzanie projektami z zakresu jakości obsługi Klienta
- nadzór nad przestrzeganiem przyjętych przez firmę standardów obsługi Klienta
- planowanie, tworzenie i udoskonalanie standardów obsługi Klienta
- prowadzenie szkoleń i coachingów dla zespołu
- tworzenie raportów, analiz i audytów
- bezpośredni kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem (codzienna obsługa)
Oczekiwania względem kandydata:
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
- zdolności przywódcze oraz koordynacyjno-organizacyjne
- doświadczenie w obsłudze Klienta roszczeniowego
- asertywność, orientacja na cel i charyzma
- wysokie umiejętności komunikacyjne (wyraźna wymowa, poprawność stylistyczna, znajomość zasad interpunkcji oraz ortografii, “uśmiech w głosie”)
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat
- stabilne zatrudnienie
- dostęp do nowych technologii
- udział w ciekawych projektach
- stałe wyzwania
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać do 15.10.2016.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: