Menadżer ds. Wsparcia Sprzedaży (Północna Polska)
Polska Północna Menadżer ds. Wsparcia Sprzedaży (Północna Polska)
Polska Północna
NR REF.: 1083154
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usług przewozowych, rozwijającej swoją działalność w Polsce, poszukujemy Menadżera ds. Wsparcia Sprzedaży (Północna Polska).
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych poprzez koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju usług, budowanie długofalowych relacji z partnerami handlowymi, a także prowadzenie i aktualizowanie bazy danych pozyskanych Klientów. Do głównych obowiązków Menadżera ds. wsparcia sprzedaży będzie należeć, m.in.: koordynacja pracy Handlowców, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatyw wpływających na wzrost wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencji i potrzeb klientów. Ponadto, zatrudniona osoba będzie kreować i dostarczać narzędzia wspierające realizację planów sprzedażowych oraz zapewniać skuteczne i efektywne wdrożenie nowych usług oraz organizować szkolenia produktowe dla sprzedawców.
Poszukujemy osoby z 3-5-letnim doświadczeniem w obszarze obsługi klienta / sprzedaży, zdobytym w branży spedycyjno-transportowej. Idealny Kandydat powinien posiadać umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb Klienta oraz silną orientację na realizację celów biznesowych i nastawienie na budowanie długotrwałych relacji. Aby być efektywnym w tej roli, należy wykazać się dojrzałością biznesową i rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi a także dobrymi umiejętnościami organizacji. Wykształcenie wyższe oraz znajomość języka angielskiego na zaawansowanym poziomie są warunkami koniecznymi (język angielski jest używany w codziennej komunikacji, m.in. z centralą firmy w UK).
Nasz klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji z branży TSL, budującej swoje struktury w Polsce, możliwość pracy w trybie home office, a także stabilne warunki zatrudnienia, stałe wynagrodzenie oraz premię za wyniki i niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop).
Polska Północna
NR REF.: 1083154
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usług przewozowych, rozwijającej swoją działalność w Polsce, poszukujemy Menadżera ds. Wsparcia Sprzedaży (Północna Polska).
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych poprzez koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju usług, budowanie długofalowych relacji z partnerami handlowymi, a także prowadzenie i aktualizowanie bazy danych pozyskanych Klientów. Do głównych obowiązków Menadżera ds. wsparcia sprzedaży będzie należeć, m.in.: koordynacja pracy Handlowców, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatyw wpływających na wzrost wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencji i potrzeb klientów. Ponadto, zatrudniona osoba będzie kreować i dostarczać narzędzia wspierające realizację planów sprzedażowych oraz zapewniać skuteczne i efektywne wdrożenie nowych usług oraz organizować szkolenia produktowe dla sprzedawców.
Poszukujemy osoby z 3-5-letnim doświadczeniem w obszarze obsługi klienta / sprzedaży, zdobytym w branży spedycyjno-transportowej. Idealny Kandydat powinien posiadać umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb Klienta oraz silną orientację na realizację celów biznesowych i nastawienie na budowanie długotrwałych relacji. Aby być efektywnym w tej roli, należy wykazać się dojrzałością biznesową i rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi a także dobrymi umiejętnościami organizacji. Wykształcenie wyższe oraz znajomość języka angielskiego na zaawansowanym poziomie są warunkami koniecznymi (język angielski jest używany w codziennej komunikacji, m.in. z centralą firmy w UK).
Nasz klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji z branży TSL, budującej swoje struktury w Polsce, możliwość pracy w trybie home office, a także stabilne warunki zatrudnienia, stałe wynagrodzenie oraz premię za wyniki i niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.