Menadżer ds. sprzedaży i marketingu usług hotelowych i SPA
Od: Pałac Mortęgi Sp. z o.o.Miejsce pracy: Lubawa
W skład kompleksu pałacowego wchodzą m.in. hotel z 50 pokojami, 6 sal konferencyjnych, restauracja z wykwintną, regionalną kuchnią, 3 gabinety SPA, stadnina koni oraz hotel dla koni. Do dyspozycji gości są również XIX‐wieczny park, sala gimnastyczna, siłownia oraz zaprojektowana specjalnie dla najmłodszych sala zabaw dla dzieci Kids Fun.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie szeroko pojęte działania sprzedażowe i marketingowe – spotkania i negocjacje z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad realizacją imprez w Pałacu Mortęgi oraz ścisła współpraca z Biurem Marketingu w Centrali oraz budowanie dobrego wizerunku firmy.
Opis stanowiska:
- Ścisła współpraca z Dyrektorem hotelu przy tworzeniu i realizacji, strategii sprzedaży i marketingu hotelu
- Aktywne pozyskiwanie, sprzedaż i promocja usług hotelowych w segmencie korporacyjnym oraz MICE
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Dążenie do maksymalizowania przychodów ze świadczonych usług Skuteczne wdrażanie przyjętych planów sprzedażowych
- Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników
- Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku hotelu
- Reprezentacja firmy w kontaktach z kontrahentami, firmami, urzędami, itp.
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Koordynowanie działań administracyjnych i marketingowych
- Organizacja eventów i imprez okolicznościowych
- Inicjowanie nowych przedsięwzięć promocyjnych i sprzedażowych
Wymagania:
- Minimum 2‐letnie doświadczenie z zakresu sprzedaży i marketingu w hotelu a w tym: doświadczenie w tworzeniu strategii i samodzielnej realizacji kampanii marketingowych (online i offline) jak i doświadczenie w zarządzaniu budżetem promocyjnym
- Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Umiejętności analityczne oraz strategiczne myślenie
- Umiejętność komunikacji oraz prowadzenie prezentacji na wysokim poziomie
- Umiejętność planowania oraz organizowania pracy swojej i innych
- Obsługa pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- Odpowiedzialność, elastyczność, kreatywność i inicjatywa
Poza tym:
- Wykształcenie wyższe
- Prawo jazdy
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość najnowszych trendów promocji będzie atutem
- Doświadczenie w zarządzaniu promocją marki usługowej będzie atutem
Mile widziane:
- Znajomość lokalnego rynku hotelarskiego
- Doświadczenie w sprzedaży usług SPA i odnowy biologicznej Co możemy zaoferować:
- Możliwość poszukiwania oraz wprowadzania nowoczesnych rozwiązań marketingowych
- Realizację ambicji zawodowych
- Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w realizacji ciekawych projektów marketingowych, w tym w kreacji nowych marek
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w renomowanej firmie
- Bogaty pakiet socjalny m. in.: ubezpieczenie grupowe, nieodpłatne obiady w stołówce, bony świąteczne i inne
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.