Opis stanowiska pracy
Nasz Klient od 1987 roku, dzięki fuzji nauki, technologii i talentu artystycznego, tworzy powierzchnie z kwarcu, które są nie tylko piękne dla oka, ale również mają zastosowanie w wykończeniu wnętrz oraz są bardzo praktyczne. Będąc organizacją międzynarodową, notowaną na NASDAQ, nasz Klient właśnie rozpoczął swoją działalność na polskim rynku. Dla swojego prężnie rozwijającego się międzynarodowego zespołu ekspertów, poszukuje kandydatów na stanowisko.
Menadżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów (branża kamieniarska)
Lokalizacja: Warszawa
Nr ogłoszenia: WAG14KAM
Obowiązki i zakres odpowiedzialności:
- Maksymalizacja wolumenu sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku poprzez współpracę z Klientami,
- Budowanie sieci dystrybucji w wyznaczonym obszarze,
- Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży w podległym regionie, grupie Klientów,
- Wdrażanie konkretnych programów promocyjnych dla sieci dystrybutorów,
- Planowanie i efektywne zarządzanie klientami firmy,
- Tworzenie listy potencjalnych klientów,
- Utrzymanie trwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę,
- Ścisła współpraca z kamieniarzami,
- Stała współpraca z zarządem firmy,
- Prace administracyjne związane z obsługą kluczowych Klientów.
Wymagania
- Manager musi być zmotywowaną, dynamiczną osobą, której celem jest wsparcie Klientów firmy,
- Wymagana wiedza i znajomość sektora kamieniarskiego w aspekcie sprzedażowym,
- Wymagane doświadczenie sprzedaży w sektorze kamieniarskim – minimum 3 lata.
- Znajomość programów biurowych pakietu Microsoft Office (Word, Excel i Outlook),
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie w pracy dla organizacji międzynarodowej będzie wartością dodaną.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku o wysokich standardach pracy,
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premii adekwatny do realizowanych celów zawodowych,
- Niezbędne narzędzia pracy.
Prezentacja firmy
Jobfinder – Agencja Doradztwa Personalnego działająca na rynku od 1998 r...
Jobfinder – Agencja Doradztwa Personalnego działająca na rynku od 1998 roku , specjalizująca się w bezpośredniej rekrutacji wysokiej klasy pracowników na wszystkie szczeble w działach sprzedaży i zarządzania oraz stanowiska specjalistyczne inżynierskie, a także w sektorze IT/ Telco.
Aktywnie wspieramy Klientów polskich na terenie całego kraju, jak również międzynarodowych.
Wykorzystujemy najnowsze narzędzia i metody dotarcia do fachowców, wspieramy naszych Klientów wiedzą związaną ze znajomością rynku pracy w różnych sektorach.
Jobfinder posiada 2 oddziały: siedziba zarządu mieści się Warszawie a biuro regionalne w Lublinie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/09/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 5
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management