Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
planowanie i realizację działań w celu promowania marki i zwiększania sprzedaży produktów i usług firmy.
analizowanie i raportowanie efektywności kampanii;
wsparcie zespołu sprzedaży w organizowaniu spotkań, szkoleń, wydarzeń dla klientów;
monitorowanie działań konkurencji;
współpraca z dostawcami w zakresie wspólnych kampanii marketingowych;
nadzór nad wizerunkiem firmy w Internecie (aktualizacja strony www, social media, itp.);
Wymagania:
minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu w branży IT;
praktyczna znajomość marketingu i sprzedaży;
znajomość narzędzi marketingu internetowego;
pomysłowość, kreatywność, inicjatywa;
znajomość mediów online w tym social media;
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
bardzo dobra organizacja pracy własnej;
odpowiedzialność za powierzone zadania.
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
prywatną opiekę medyczną;
kartę Multisport
przyjazne, nastawione na ludzi środowisko pracy
Prezentacja firmy
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papie...
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest również właścicielem szeregu podmiotów o zróżnicowanej specjalizacji działających na rynku różnorodnych rozwiązań IT. Działalność Indata SA koncentruje się na zarządzaniu podległymi spółkami w celu maksymalizacji korzyści dla klientów oraz wykorzystania ich wspólnego potencjału.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
30/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?