Opis stanowiska pracy
2can S.A. poszukuje obecnie kandydata na stanowisko Marketing Managera w branży ecommerce.
Twoje obowiązki na stanowisku Marketing Managera będą polegały głównie na budowie i wdrożeniu strategii marketingowej nowego projektu internetowego znajdujacego się we wczesnej fazie rozwoju. Będziesz również odpowiedzialna/-y za budowę zespołu, koordynację jego prac oraz rozszerzanie działalności w zakresie Marketingu i Handlu.
Całe przedsięwzięcie będzie koordynowane i finansowane przed doświadczone osoby z branży IT/ecommerce z bogatą wiedzą nt. marketingu, handlu oraz project managementu.
Docelowo dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku przewidziane jest stanowisko Dyrektora Operacyjnego.
Oferujemy:
- Realizację odpowiedzialnych i niestandardowych zadań
- Realny wpływ na rozwój produktu i firmy - wygrywają najlepsze pomysły
- Szkolenia i mentoring zależnie od Twoich kompetencji
- Nieustanne nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji
- Bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
- Możliwość objęcia stanowiska Dyrektora Operacyjnego
Twoje zadania na tym stanowisku:
- Tworzenie i koordynowanie strategii działań marketingowych i PR
- Monitorowanie i analiza procesu wdrażania strategii marketingowej i PR-owej
- Aktywne nawiązywanie współpracy z celebrytami
- Aktywne nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, blogerami i video-blogerami
- Nawiązywanie długofalowych relacji z przedstawicielami blogosfery
- Przygotowywanie materiałów reklamowych i prezentacji
- Pomoc w prowadzeniu blogów / vlogów
- Uczestnictwo w eventach branżowych
- Śledzenie trendów rynkowych
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Marketing Manager / PR Manager
- Praktyczna znajomość zagadnień marketingowych i PR (w szczególności marketing internetowy z naciskiem na social media)
- Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, PR lub pokrewne)
- Umiejętność tworzenia not prasowych, ofert i prezentacji
- Umiejętność przeprowadzania prezentacji handlowych
- Znajomość mediów społecznościowych
- Świadomość technologii internetowych i trendów panujących obecnie w Internecie
- Mile widziana znajomość środowiska blogerów i vlogerów w Polsce
- Zdolności przywódcze
- Kreatywność - chęć poszukiwania nowych, niestandardowych rozwiązań
- Doskonała organizacja pracy
- Samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
- Staranność i rzetelność
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Prezentacja firmy
2CAN Spółka Akcyjna jest firmą, która specjalizuje się w tworzeni...
2CAN Spółka Akcyjna jest firmą, która specjalizuje się w tworzeniu serwisów internetowych własnych oraz dla klientów zewnętrznych. Specjalizujemy się w:
• Tworzeniu koncepcji biznesowych,
• Tworzeniu pierwszej wersji produktów,
• Zapewnieniu finansowania projektów,
• Sprzedaży nowych rozwiązań IT na rynku,
• Rozwoju firmy na jej wczesnym etapie.
Obecnie 2CAN Spółka Akcyjna realizuje kilka własnych projektów biznesowych i planuje rozpocząć realizację kolejnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/11/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media