Opis stanowiska pracy

2can S.A. poszukuje obecnie kandydata na stanowisko Marketing Managera w branży ecommerce.

 

Twoje obowiązki na stanowisku Marketing Managera będą polegały głównie na budowie i wdrożeniu strategii marketingowej nowego projektu internetowego znajdujacego się we wczesnej fazie rozwoju. Będziesz również odpowiedzialna/-y za budowę zespołu, koordynację jego prac oraz rozszerzanie działalności w zakresie Marketingu i Handlu.

Całe przedsięwzięcie będzie koordynowane i finansowane przed doświadczone osoby z branży IT/ecommerce z bogatą wiedzą nt. marketingu, handlu oraz project managementu.

 

Docelowo dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku przewidziane jest stanowisko Dyrektora Operacyjnego.

 

Oferujemy:

  • Realizację odpowiedzialnych i niestandardowych zadań
  • Realny wpływ na rozwój produktu i firmy - wygrywają najlepsze pomysły
  • Szkolenia i mentoring zależnie od Twoich kompetencji
  • Nieustanne nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
  • Możliwość objęcia stanowiska Dyrektora Operacyjnego

 

Twoje zadania na tym stanowisku:

  • Tworzenie i koordynowanie strategii działań marketingowych i PR
  • Monitorowanie i analiza procesu wdrażania strategii marketingowej i PR-owej
  • Aktywne nawiązywanie współpracy z celebrytami
  • Aktywne nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi
  • Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, blogerami i video-blogerami
  • Nawiązywanie długofalowych relacji z przedstawicielami blogosfery
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych i prezentacji
  • Pomoc w prowadzeniu blogów / vlogów
  • Uczestnictwo w eventach branżowych
  • Śledzenie trendów rynkowych

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Marketing Manager / PR Manager
  • Praktyczna znajomość zagadnień marketingowych i PR (w szczególności marketing internetowy z naciskiem na social media)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, PR lub pokrewne)
  • Umiejętność tworzenia not prasowych, ofert i prezentacji
  • Umiejętność przeprowadzania prezentacji handlowych
  • Znajomość mediów społecznościowych
  • Świadomość technologii internetowych i trendów panujących obecnie w Internecie
  • Mile widziana znajomość środowiska blogerów i vlogerów w Polsce
  • Zdolności przywódcze
  • Kreatywność - chęć poszukiwania nowych, niestandardowych rozwiązań
  • Doskonała organizacja pracy
  • Samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • Staranność i rzetelność
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Prezentacja firmy

2CAN Spółka Akcyjna jest firmą, która specjalizuje się w tworzeni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi