Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG (non-food). Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie, w związku z rozbudową zespołu , nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Marketing Insight ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Kompleksowe zarządzanie projektami badawczymi (jakościowymi i ilościowymi), planowanie, realizacja badań w firmie
Analiza danych rynkowych, wyciąganie wniosków i rekomendacji, przygotowanie cyklicznych raportów rynkowych
Bieżące monitorowanie trendów konsumenckich i rynkowych, potrzeb oraz preferencji w odniesieniu do kategorii i marek
Koordynacja badań kondycji marek oraz komunikacji marek
Koordynacja badań produktów na różnym etapie ich rozwoju
Koordynowanie badań „shopperowych”
Realizacja projektów odpowiadających na biznesowe i strategiczne wyzwania firmy
Oczekiwania względem kandydatur:
znajomość oprogramowania NIELSEN
minimum roczne doświadczenie w dziale market insights
doświadczenie w firmie badawczej będzie atutem
dobre przygotowanie analityczne
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
silna orientacja na realizację celów biznesowych
poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?