Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
• Organizacja eventów • Współpraca z zewnętrznymi partnerami • Udział w planowaniu i wdrażaniu strategii firmy • Kontrola powierzonego budżetu • Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
• Doświadczenie na analogicznym stanowisku • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego • Wykształcenie wyższe • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Word, Excel) • Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej • Samodzielność i kreatywność
Oferujemy:
• Zatrudnienie w na podstawie umowy o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Pracę w godzinach biurowych • Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie • Pracę w przyjaznym i międzynarodowym środowisku
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: MEV/11/2016/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?