Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków

• Współtworzenie strategii sprzedaży (długo i krótkofalowych) dla poszczególnych grup produktowych w kraju i zagranicą

• Zarządzanie budżetem marketingowym we wszystkich kanałach, tworzenie długofalowych planów i strategii kampanii marketingowych, odpowiedzialność za wyniki

• Analiza konkurencji i trendów rozwoju rynku (w tym m.in. monitorowanie oferty cenowej i asortymentowej konkurencji)

• Nadzór nad Działem Marketingu Grupy w zakresie pozytywnego kreowania wizerunku Grupy oraz poszczególnych Spółek wchodzących w Jej skład,

• Poszukiwanie i ocenianie nowych możliwości rozwoju Spółek Grupy w kraju i zagranicą,

• Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi Spółek Grupy w kraju i zagranicą

• Rozwijanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż

• Rozwój nowych obszarów komunikacji i marketingu

• Budowa i zarządzanie wieloosobowym zespołem marketingowym

• Nadzór i koordynacja strategicznych projektów grupy

• Przygotowywanie analiz, raportów i oceny rezultatów działalności marketingowej

Wymagania

Wymagania

• Min 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale Marketingu/PR/ i nadzorze nad zespołem marketingowym

• Min 5-letnie doświadczenie w marketingu dla sektora B2B w obszarze nowych technologii, budowy biznesu i wizerunku nowych podmiotów

• Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze marketingu i zarządzania, wsparte praktycznymi umiejętnościami menedżerskimi

• Doświadczenie w budowaniu strategicznych i operacyjnych planów marketingowych

• Doświadczenie w zarządzaniu budżetami marketingowymi z ukierunkowaniem na zwrot z inwestycji

• Doświadczenie w prowadzeniu projektów i współpracy w międzynarodowym środowisku

• Doświadczenie w samodzielnym kreowaniu strategii marketingowej, współpracy z agencjami PR/MR, Software House,

• Bardzo dobre umiejętności analityczne, planowania strategicznego i operacyjnego

• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

• Prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Eska Holding sp. z o.o. to firma działająca w branży spożywczej. ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi