Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Manager Zespołu ds. Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców
Dla naszego Klienta, instytucji finansowej będącej częścią międzynarodowej grupy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Manager Zespołu ds. Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców
Zakres obowiązków:
- Bieżący nadzór nad procesami obsługiwanymi przez Zespół Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców
- Zapewnienie wysokich wyników jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań, badanie jakości
- Opiniowanie procesów obsługowych
- Wdrażanie nowych programów i aktualizacja istniejących programów
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i interwencyjnych, analiza spraw oraz podejmowanie decyzji w sprawie zasadności reklamacji lub braku zasadności
- Rozwój pracowników oraz bieżący nadzór nad poziomem wiedzy i jakością umiejętności operatorów i innych pracowników Działu Operacyjnego oraz wdrażanie nowych operatorów i supervisorów
- Nadzór nad procesem raportowania, obiegu faktur i powstawania kosztów zagranicznych
- Zarządzanie bazą usługodawców (krajowych i zagranicznych)
- Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi usługodawcami
- Bieżące monitorowanie współpracy z usługodawcami
- Utrzymanie bieżących kontaktów z usługodawcami (korespondencja mailowa, telefoniczna, spotkania)
- Weryfikacja i rozliczanie kosztów usługodawców
- Analiza i optymalizacja kosztów usług
- Tworzenie i udoskonalanie procedur organizacji usług
- Udział w projektach wdrażania nowych usług i produktów oraz optymalizacja procesów
Our Client offers
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej
- Stabilną pracę w przyjaznej atmosferze
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia oraz zdobywania nowych kompetencji
- Możliwość skorzystania z benefitów dla pracowników
We are looking forward to meeting Candidates who
- Znajomości branży assistance / ubezpieczeniowej
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
- Umiejętności negocjacyjnych
- Umiejętności podejmowania decyzji
- Umiejętności planowania i organizacji pracy
- Gotowości do podróży służbowych