Manager salonu serwisowego- Huawei
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową,
Pracę na pełen etat,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Benefity do wyboru - karta sportowa, opieka medyczna,
Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.
Zadania:
Zarządzanie całością działań w obszarze serwisowym Salonu Firmowego,
Koordynowanie działań pracowników w zakresie przyjmowania urządzeń do serwisu, procesu naprawczego oraz obsługi Klienta,
Odpowiedzialność za jak najwyższy poziom usług, osiąganie wyznaczonych celów w zakresie operacji technicznych, dostępności produktów i zadowolenia Klienta,
Dbanie o zwiększenie zadowolenia użytkowników poprzez proponowanie potencjalnych rozwiązań ulepszających użytkowanie urzadzenia,
Monitorowanie dostępności części zamiennych w celu zapewnienia naprawy sprzętu na miejscu w jak najkrótszym czasie,
Pełnienie obowiązku kierownika zespołu obejmujące: szkolenie, motywowanie i ocenę wyników zespołu,
Wykonywanie zadań administracyjnych związanych z obszarem usługowym Salonu,
Wsparcie w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw i skarg konsumentów,
Regularne raportowanie i przeprowadzanie analizy danych dotyczących wydajności działania i osiągniętych wyników w obszarze usług.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
Wykształcenie wyższe,
Wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem,
Silne zdolności przywódcze, analityczne i zdolność rozwiązywania problemów,
Doświadczenie w zarządzaniu sklepem / serwisem,
Znajomość przepisów prawnych i ograniczeń w zakresie prawa konsumenckiego,
Wiedza na temat standardów i praktyk branżowych,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Numer referencyjny: MSO/09/2018/WRC/MS