Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie działalnością biura, w tym nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz delegowanie i egzekwowanie zadań,
  • Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi oraz bieżące wsparcie konsultantów,
  • Koordynacja działań operacyjnych w ramach prowadzonych przez Oddział projektów rekrutacji tymczasowych,
  • Aktywne poszukiwania możliwości rozwoju biznesu, pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie partnerskich relacji z obecnymi,
  • Przygotowywanie umów, raportów i wszelkich dokumentów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oddziału.
 

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w agencji pracy tymczasowej na stanowisku związanym z realizacją usług,
  • Ugruntowana wiedza i doświadczenie w zakresie naliczania płac,
  • Znajomość ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych i praktycznego zastosowania przepisów w niej zawartych,
  • Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
 

Oferta:

  • Pełną wyzwań, samodzielną pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów i aktywny udział w rozwoju firmy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bilety do kina, teatru itp.),
  • Samochód służbowy, komputer, telefon.
 

Prezentacja firmy

Beetsma Sp. z o.o. (nr rej 5169) jest częścią międzynarodowego holdingu ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Kadra zarządzająca, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi