Do struktur Spółki PROFI CREDIT Polska S.A. poszukujemy pracowników i współpracowników o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach. Stwarzamy możliwości pracy zarówno osobom o bogatym doświadczeniu, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową.
PROFI CREDIT jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Działamy na polskim rynku od ponad 14 lat i współpracujemy z grupą 3 000 doradców finansowych. Od początku działalności w Polsce sprzedaliśmy pożyczki na łączną wartość ponad 3,8 miliarda złotych.
W związku z planami rozwojowymi Spółki poszukujemy osób na stanowisko
Area Managera
którego cechuje pasja i zaangażowanie w realizację postawionych celów.
Miejsce pracy: Kraków
Oczekujemy przede wszystkim :
-Zorientowania na osiąganie celów biznesowych,
-Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą,
-Prawa jazdy kat. B.
Docenimy także:
-Umiejętności efektywnego planowania i realizacji zadań,
-Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
-Komunikatywność i terminowość,
-Kreatywność i zaangażowanie w powierzone zadania,
-Wykształcenie min. średnie.
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
-Realizację planów sprzedażowych za pośrednictwem podległej struktury,
-Budowanie oraz rozwój zespołu sprzedażowego,
-Planowanie sprzedaży w oparciu o założone cele,
-Analizę i raportowanie wyników,
-Inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy,
-Skuteczne motywowanie i inspirowanie podległego zespołu,
-Planowanie i realizację regionalnego budżetu mikro marketingowego.
Podejmując pracę w PROFI CREDIT zyskasz:
-Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej korporacji finansowej,
-Pakiet profesjonalnych szkoleń i indywidualny program wdrożeniowy, w ramach którego poznasz zarówno produkt, jak i najbardziej efektywne praktyki sprzedażowe oraz zagadnienia związane z zarządzaniem zespołem,
-Stałe wsparcie mentora w okresie wdrożenia,
-Konkurencyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy,
-Możliwość zdobywania nagród w programie motywacyjnym Elite Club,
-Udział w ogólnopolskim programie rozwoju managerskiego – MANAGER 360,
-Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta sportowa OK system)
-Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop i telefon.