Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Manager ds. wdrażania inwestycji
Miejsce pracy: Kołobrzeg, Koszalin
Opis stanowiska:
- Koordynacja projektów inwestycyjnych w nowoczesnym zakładzie produkcji spożywczej zgodnie z ustalonymi zasobami, budżetami, ryzykiem oraz harmonogramami prac projektowych,
- Udział w rozwijaniu portfolio firmy poprzez określanie wymogów i standardów dla nowych linii produkcyjnych oraz zwiększanie wydajności wykorzystywanej technologii,
- Implementacja linii produkcyjnych i instalacji od planowania procesu po odbiór i przekazanie do eksploatacji,
- Nadzór nad kompletnością, spójnością i aktualnością dokumentacji inwestycji,
- Uzgodnienia techniczne i ścisła kooperacja z innymi działami oraz współpraca i zarządzanie podwykonawcami zewnętrznymi,
- Raportowanie statusu projektów.
Oczekiwania pracodawcy:
- Wykształcenie wyższe o profilu inżynierskim - preferowane kierunki: automatyka, robotyka, mechanika i budowa maszyn, inżynieria produkcji lub podobne,
- Minimum 3 lata doświadczenia projektowego lub produkcyjnego, mile widziane w projektach inwestycyjnych,
- Znajomość zasad prowadzenia i nadzorowania projektów,
- Ogólna wiedza z zakresu rozwiązań automatyki, pneumatyki, mechaniki,
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodne kontakty biznesowe (min. B2),
- Perfekcyjna organizacja pracy i duża samodzielność,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w ramach pełnoetatowej umowy o pracę stałą (bezpośrednio u Pracodawcy, nie przez agencję),
- Ambitne zadania na stanowisku oferującym niezależność i wymagającym dużej samodzielności,
- Zatrudnienie w dużej organizacji oferującej pole do rozwoju kompetencyjnego i stanowiskowego,
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe bonusy w postaci premii,
- Pakiet benefitów pozapłacowych,
- Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, tablet, telefon, samochód do wykorzystywania również w celach prywatnych,
- Przemyślany proces wdrożenia.
Numer referencyjny: MWI/KOL/01.20
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.