Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Manager ds. wdrażania inwestycji

Miejsce pracy: Kołobrzeg, Koszalin

Opis stanowiska:

  • Koordynacja projektów inwestycyjnych w nowoczesnym zakładzie produkcji spożywczej zgodnie z ustalonymi zasobami, budżetami, ryzykiem oraz harmonogramami prac projektowych,
  • Udział w rozwijaniu portfolio firmy poprzez określanie wymogów i standardów dla nowych linii produkcyjnych oraz zwiększanie wydajności wykorzystywanej technologii,
  • Implementacja linii produkcyjnych i instalacji od planowania procesu po odbiór i przekazanie do eksploatacji,
  • Nadzór nad kompletnością, spójnością i aktualnością dokumentacji inwestycji,
  • Uzgodnienia techniczne i ścisła kooperacja z innymi działami oraz współpraca i zarządzanie podwykonawcami zewnętrznymi,
  • Raportowanie statusu projektów.

Oczekiwania pracodawcy:

  • Wykształcenie wyższe o profilu inżynierskim - preferowane kierunki: automatyka, robotyka, mechanika i budowa maszyn, inżynieria produkcji lub podobne,
  • Minimum 3 lata doświadczenia projektowego lub produkcyjnego, mile widziane w projektach inwestycyjnych,
  • Znajomość zasad prowadzenia i nadzorowania projektów,
  • Ogólna wiedza z zakresu rozwiązań automatyki, pneumatyki, mechaniki,
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodne kontakty biznesowe (min. B2),
  • Perfekcyjna organizacja pracy i duża samodzielność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w ramach pełnoetatowej umowy o pracę stałą (bezpośrednio u Pracodawcy, nie przez agencję),
  • Ambitne zadania na stanowisku oferującym niezależność i wymagającym dużej samodzielności,
  • Zatrudnienie w dużej organizacji oferującej pole do rozwoju kompetencyjnego i stanowiskowego,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe bonusy w postaci premii,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, tablet, telefon, samochód do wykorzystywania również w celach prywatnych,
  • Przemyślany proces wdrożenia.


Numer referencyjny: MWI/KOL/01.20
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi