Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce.
Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Manager ds. Sprzedaży (Sales Manager)
Miejsce pracy: KatowiceCel biznesowy:
Menadżer ds. Sprzedaży odpowiada za rozwój rentownej sprzedaży całego portfela usług Grupy. Jako członek zespołu jest doradcą w obszarze HR dla potencjalnych/nowych Klientów Work Service dostosowując rozwiązania do ich potrzeb.
Obowiązki:
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na obszarze śląska i małopolski;
- Budowa efektywnych i długotrwałych relacji z klientami;
- Realizacja indywidualnego planu sprzedaży;
- Udział w dedykowanych zespołach powoływanych pod kątem konkretnych projektów sprzedażowych;
- Przygotowywanie ofert, warunków współpracy, prowadzenie negocjacji i dokumentacji sprzedażowej;
- Wspieranie rozwoju produktów poprzez zbieranie i analizowanie informacji o potrzebach rynkowych;
- Budowanie wizerunku firmy.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Możliwość rozwoju w strukturach Grupy Kapitałowej;
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
- Możliwość pracy w otwartym i zgranym zespole;
- Swobodną kulturę organizacyjną oraz komfortowe warunki pracy;
- Dostęp do atrakcyjnej oferty benefitów.
Wymagania:
- Predyspozycje handlowe;
- Otwartość na zmiany oraz umiejętność poszukiwania nowych sposobów działań, rozwiązań;
- Innowacyjność i inicjatywa w codziennym działaniu i w stosowanych rozwiązaniach;
- Energia, charyzma i zdecydowanie w podejmowanych działaniach;
- Znajomość języka angielskiego;
- Gotowość do pracy na terenie śląska i małopolski;
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość pakietu MS Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk poniżej.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.