Manager ds. Optymalizacji Procesu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Warszawa Manager ds. Optymalizacji Procesu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Warszawa
NR REF.: 1087378
Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki, zajmującej się świadczeniem usług profesjonalnych dla biznesu, poszukujemy dynamicznych i zmotywowanych Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
Manager ds. Optymalizacji Procesu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy kilkuosobowego zespołu składającego się z koordynatorów terenowych, rzeczoznawców stacjonarnych oraz analityka. Zadaniem zespołu będzie doradzanie klientom z branży ubezpieczeniowej w zakresie optymalizacji, podnoszenia efektywności oraz transformacji procesu likwidacji szkód komunikacyjnych.
Manager ds. Optymalizacji Procesu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych będzie również odpowiedzialny za rozwój relacji biznesowych oraz udział w pozyskiwaniu nowych klientów z branży ubezpieczeniowej.
Obok bardzo dobrej znajomości procesu likwidacji szkód komunikacyjnych wymagane jest minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem zespołem. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie związane z rzeczoznawstwem samochodowym. W związku z międzynarodowym środowiskiem kandydat na to stanowisko powinien bardzo dobrze władać językiem angielskim.
Firma poszukuje osoby proaktywnej, otwartej, z inicjatywą, potrafiącej pracować w zespole. W zamian oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość kreowania innowacyjnych rozwiązań w zakresie optymalizacji usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
Jeśli posiadasz wymienione umiejętności i doświadczenie, prześlij swoją aplikację. Informujemy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Warszawa
NR REF.: 1087378
Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki, zajmującej się świadczeniem usług profesjonalnych dla biznesu, poszukujemy dynamicznych i zmotywowanych Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
Manager ds. Optymalizacji Procesu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy kilkuosobowego zespołu składającego się z koordynatorów terenowych, rzeczoznawców stacjonarnych oraz analityka. Zadaniem zespołu będzie doradzanie klientom z branży ubezpieczeniowej w zakresie optymalizacji, podnoszenia efektywności oraz transformacji procesu likwidacji szkód komunikacyjnych.
Manager ds. Optymalizacji Procesu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych będzie również odpowiedzialny za rozwój relacji biznesowych oraz udział w pozyskiwaniu nowych klientów z branży ubezpieczeniowej.
Obok bardzo dobrej znajomości procesu likwidacji szkód komunikacyjnych wymagane jest minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem zespołem. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie związane z rzeczoznawstwem samochodowym. W związku z międzynarodowym środowiskiem kandydat na to stanowisko powinien bardzo dobrze władać językiem angielskim.
Firma poszukuje osoby proaktywnej, otwartej, z inicjatywą, potrafiącej pracować w zespole. W zamian oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość kreowania innowacyjnych rozwiązań w zakresie optymalizacji usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
Jeśli posiadasz wymienione umiejętności i doświadczenie, prześlij swoją aplikację. Informujemy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.