Jesteśmy Jobs+, od kilkunastu lat łączymy naszych klientów z najlepszymi kandydatami w duchu przyjaznej rekrutacji.
Dziś wspieramy firmę, która specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu hotelami oraz usługami towarzyszącymi takimi jak spa i wellness. Firma ściśle współpracuje z właścicielami hoteli, inwestorami, deweloperami na każdy etapie inwestycji.
Atutem firmy jest doświadczony zespół, który na przestrzeni ostatnich 20-tu lat, zdobywał doświadczenie w takich obiektach jak: Arłamów, Czarny Potok Resort&Spa, Vienna House, Hotel Sobieski, Słoneczny Zdrój Medical Spa&Wellness, Bristol Tradition&Luxury i wiele innych.
Obecnie poszukujemy energicznej osoby, która dołączy do 4 - osobowego zespołu i zaopiekuje się całościowo planowaniem, organizowaniem i koordynowaniem wszystkich działań z zakresu marketingu i PR.
Lokalizacja: Kraków (Krowodrza)
Na tym stanowisku będziesz:
• opracowywać i realizować strategię marketingową i PR
• dokonywać, we współpracy z działem sprzedaży, oceny szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług obiektów hotelowych, poprzez badanie rynku i ustalenie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
• tworzyć plany marketingowe i telling story
• koordynować działania marketingowe we wszystkich hotelach, przeprowadzać skuteczne kampanie marketingowe
• opracowywać materiały reklamowe oraz przygotowywać akcje promocyjne wspierające działania działu sprzedaży dla wszystkich obiektów
• współpracować z agencjami reklamowymi / grafikiem / IT w zakresie kształtu, treści, layoutu materiałów informacyjnych / promocyjnych / prasowych zgodnie z przyjętym standardem
• sprawować nadzór i dbać o wizerunek marki w social mediach – współpraca w tym zakresie z Social Media Specialist
• mierzyć efektywność podejmowanych działań marketingowych i na bieżąco je korygować, celem optymalizacji
• monitorować działania konkurencji na rynku, śledzić trendy i nowinki branżowe
Osoba, która sprawdzi się na tym stanowisku:
• ma podobne doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu działań marketingowych i zarządzaniu zespołem min. 1 rok
• posiada dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – poziom B2 (słownictwo branżowe)
• potrafi analizować, planować, koordynować i podejmować decyzje
• jest energiczna i ma głowę pełną pomysłów
• zna branżę hotelarską
Co możemy Ci zaoferować?
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio z firmą lub umowę B2B (według preferencji kandydata)
• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17:00
• opiekę medyczną, kartę sportową
• narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, dron
• pracę w miłej atmosferze
Jeżeli czujesz, że jesteś osobą, która sprawdzi się na tym stanowisku, to - nie czekaj! Aplikuj.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772
Nazywamy się Jobs Plus HR, wspieramy pracodawców w pozyskiwaniu najlepsz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.