Manager ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Cała PolskaZadania:
• Opieka nad przekazaną grupą klientów i utrzymywanie istniejących kontaktów;
• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych;
• Przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji oraz negocjacje umów;
• Budowanie długofalowych relacji z klientami firmy i budowanie jej pozytywnego wizerunku.
Wymagania:
• Ok. 5-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klientów kluczowych;
• Umiejętności negocjacyjne;
• Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Prawo jazdy kat. B;
• Gotowość do podróży służbowych.
Nasz Klient oferuje:
• Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku z produktem należącym do ścisłej czołówki w swej branży;
• Stabilne zatrudnienie;
• Szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne;
• Wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży;
• Pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kin);
• Narzędzia umożliwiające efektywną pracę (samochód, telefon, laptop etc.).