Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Randstad Polska, wiodąca agencja doradztwa personalnego i pracy tymczasowej w naszym kraju, aktualnie poszukuje dla jednego ze swoich klientów, osoby na stanowisko:
manager call center
Nr ref.: 29455Praca stała
Lokalizacja: Rzeszów
Zakres obowiązków:
- zapewnienie poprawnego funkcjonowania oddziału call center
- bieżące monitorowanie poziomu realizacji wskaźników sprzedaży w oparciu o KPI oraz ewentualne wprowadzanie działań korygujących
- sporządzanie zestawień i analiza efektywności projektów prowadzonych przez call center
- przeprowadzanie coachingów indywidualnych i grupowych
- rekrutacja kierowników zespołów
- zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów i stanowisk w call center
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki związane z ekonomią, zarządzaniem lub marketingiem
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (zarządzanie grupą sprzedaży, oddziałem lub regionem)
- mile widziane doświadczenie w branży call center
- bardzo dobra znajomość technik sprzedaży
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu
- zorientowanie na wynik
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko