W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Management Trainee
Miejsce pracy: ŁódźSport to całe Twoje życie?
Kochasz pracować z ludźmi? Chciałbyś połączyź te dwie rzeczy?
Jeśli TAK, to szukamy właśnie Ciebie!
Nasz klient, międzynarodowa rozpoznawalna firma z branży sportowej, umożliwi Ci zdobycie wszechstronnego doświadczenia w obszarze Zarządzania.
Obowiązki
- Zarządzanie pracą podległego zespołu;
- Monitorowanie i koordynowanie aktywności pracowników;
- Przeprowadzanie rozmów i ocen pracowniczych;
- Motywowanie oraz koordynacja pracy zespołu.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2);
- Zdolność do zarządzania, rozwoju i motywacji innych;
- Wysokie zdolności interpersonalne;
- Umiejętność organizowania pracy własnej oraz zespołu;
- Samodzielność w działaniu;
- Chęć i możliwości do wyjazdów służbowych.
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Przyjazna i SPORTOWA atmosfera pracy;
- Szybki rozwój zawodowy w hierarchii firmy.