W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Management Assistant / Asystentka Zarządu.
Zakres obowiązków:
• Budowanie profesjonalnych, długofalowych relacji z klientem,
• Prowadzenie kalendarza spotkań,
• Pomoc w organizacji i koordynacji działań Zarządu,
• Sporządzanie ofert w zakresie transportu morskiego i lotniczego,
• Przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów,
• Organizacja i rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych (zamawianie biletów, rezerwacje hoteli),
• Raportowanie w zakresie określonym przez przełożonego.
Oferujemy:
• Stałe zatrudnienie (po 3-miesięcznym okresie próbnym),
• Narzędzia pracy (telefon, komputer),
• Prywatny pakiet medyczny (po 3-miesięcznym okresie próbnym),
• Szkolenia branżowe,
• Możliwość uczestnictwa w targach i konferencjach,
• Możliwość odbywania podróży zagranicznych,
• Pracę pełną ciekawych wyzwań,
• Sympatyczną atmosferę pracy.
Jeśli jesteś przekonany, że spełniasz nasze oczekiwania i podołasz obowiązkom – zapraszamy do kontaktu! Wyślij CV zawierające aktualne oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Od kandydata oczekujemy:
• Doświadczenia w obsłudze Klienta,
• Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
• Prawo jazdy kat. B,
• Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientem,
• Wysokiej kultury osobistej,
• Umiejętności negocjacyjnych i pracy pod presją czasu,
• Skuteczności i konsekwencji w podjętych działaniach,
• Kreatywności w działaniu.
www.importujznami.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.