Opis stanowiska pracy

Firma z branży budowlanej poszukuje doświadczonej i odpowiedzialnej osoby do pracy przy koordynacji projektów prowadzonych przez spółkę. Do najważniejszych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

• organizowanie i koordynowanie pracy zespołu pracowników,
• sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością prowadzonych robót,
• wsparcie kierownika budowy,
• egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP.

Wymagania

Od osoby aplikującej na powyższe stanowisko oczekujemy:

• znajomości branży budowlanej,
• znajomości pakietu MS Office,
• umiejętności zarządzania i silnego charakteru - poszukujemy osoby asertywnej, potrafiącej działać pod presją czasu,
• dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych,
• umiejętność kosztorysowania będzie dodatkowym atutem.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF (inne nie będą rozpatrywane) z załączoną klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.". Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

W dobie wąskich specjalizacji usługowych, my specjalizujemy się w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi