Firma z branży budowlanej poszukuje doświadczonej i odpowiedzialnej osoby do pracy przy koordynacji projektów prowadzonych przez spółkę. Do najważniejszych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
• organizowanie i koordynowanie pracy zespołu pracowników,
• sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością prowadzonych robót,
• wsparcie kierownika budowy,
• egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP.
Od osoby aplikującej na powyższe stanowisko oczekujemy:
• znajomości branży budowlanej,
• znajomości pakietu MS Office,
• umiejętności zarządzania i silnego charakteru - poszukujemy osoby asertywnej, potrafiącej działać pod presją czasu,
• dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych,
• umiejętność kosztorysowania będzie dodatkowym atutem.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF (inne nie będą rozpatrywane) z załączoną klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.". Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
W dobie wąskich specjalizacji usługowych, my specjalizujemy się w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.