W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Licence Administrator with German
Miejsce pracy: ŁódźFor our client, international SSC company we are looking for candidates for a position of Logistics & Customer Administrator.
Scope of duties:
- Processing orders and deliveries of IT licence contracts;
- Processing, updating and maintaing data connected with licence contracts;
- Create credit/debit notes in SAP regarding issued invoices;
- Cooperation with sales units;
- Preparing reports.
Wymagania:
- At least one year of experience in international SSC/BPO company;
- Very good SAP skills;
- Very good command of English ang German (at least B2 level);
- Familiarity with MS Excel;
- Excellent communication skills.
Korzyści:
- Employment on the basis of pernament contract;
- Benefits: provate medical health care, sport card, life inssurance;
- Flexible working hours 7/9 - 15/17;
- Home office after 6 months of employemnt.