#

Logistic Assistant - Praca dla Studenta

AB OVO Lingerie S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Obsługa programu sprzedażowego Raks SQL (wystawianie Faktur, WZ, PZ, monitoring płatności itp.)

•Udzielanie podstawowych informacji na temat zakresu działalności firmy,

•Zarządzanie dokumentacją (odbiór, przekazanie do księgowego, przygotowanie do podpisu, dystrybucja, nadzór, archiwizacja),

•Organizowanie wyjazdów służbowych (rezerwacja hotelu, biletów, programów pobytu) przełożonego i innych pracowników,

•Tłumaczenie pism dokumentów z języka angielskiego na polski i odwrotnie,

•Przygotowywanie prezentacji z wykorzystaniem programów pakietu Office.

•Asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków,

•Uczestniczenie w spotkaniach w celu sporządzenia notatek lub protokołów ze spotkań,

•Tworzenie informacji poprzez pisanie, redagowanie, formatowanie i edytowanie tekstów, listów, danych, wykresów dla przełożonego lub klienta,

•Zabezpieczenie dokumentów, sortowanie, porządkowanie oraz prowadzenie ułatwiające dostęp do dokumentów archiwum oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów,

•Asystowanie w koordynacji i planowaniu działań i funkcji firmy lub biura,

•Właściwie użytkowanie urządzeń biurowych i utrzymanie ich w należytym stanie,

•Wszystkie inne obowiązki, jakie mogą być powierzone w związku z zajmowanym stanowiskiem.

•Odpowiedzialność za zaopatrzenie biura w materiały biurowe, druki firmowe, środki spożywcze oraz środki czystości: zamówienia, zakupy,

•Samodzielne wyszukiwanie dla przełożonego informacji niezbędnych do prowadzonych działań biznesowych z uwzględnieniem wszelkich dostępnych źródeł informacji: Internet, bazy danych, dokumenty, literatura, archiwa prasowe itp. Prezentowanie wyników badań w jasny, czytelny i syntetyczny sposób.

•Wspomaganie procesu zbierania informacji o produkcji/projektach lokalnych (umawianie spotkań, kontakty z producentami)

Wymagania

•umiejętność obsługi programów MS Office,

•szybkie, bezwzrokowe pisanie na maszynie/komputerze,

•umiejętność obsługi urządzeń biurowych; centrali telefonicznej, faksu, ksero,

•podstawowe wiadomości dotyczące zasad prowadzenia, przechowywania korespondencji biurowej i innych dokumentów,

•wzorcowe posługiwanie się polszczyzną w mowie i piśmie,

 

Idealna praca dla studenta zaocznego, chcącego zdobyć doświadczenie w szybko rozwijającej się firmie. Możliwość awansu na wyższe stanowiska.

Firma gwarantuje szkolenia oraz dodatki socjalne

 

Stopień znajomości języków obcych

Język angielski - Bardzo dobry

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem między innymi marek: Gossard, Sh... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Czas trwania umowy
3msc okres próbny, później bez terminu.
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
1 150PLN - 2 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
karta medicover, karta na stołówkę
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi