Amazon

Lider zmiany

Miejsce pracy:
Bolesławiec, Okmiany

Lider zespołu odpowiada za przebieg zmiany oraz za nadzorowanie i motywowanie zespołu w danym dziale w centrum logistyki e-commerce (FC). W ścisłej współpracy z Kierownikiem ds. Operacyjnych i Kierownikiem Obszaru dba o to, aby podlegający mu dział pracował zgodnie z planem. Jednym z kluczowych obowiązków jest monitorowanie sprawnej realizacji zamówień klientów oraz przestrzeganie przez zespół wskazówek bezpieczeństwa i jakości. Obejmuje to dbanie o zespół, stwarzanie atmosfery pracy sprzyjającej zaangażowaniu pracowników i eliminowanie przeszkód napotykanych przez pracowników magazynowych w trakcie zmiany, a także dostosowywanie planu zmianowego z uwzględnieniem bieżących zmian.

Właściwy kandydat cechuje się poczuciem odpowiedzialności, umiejętnością dawania przykładu we wszystkich kluczowych obszarach pracy, w tym w zakresie bezpieczeństwa i jakości, a także zdolnością do pogłębiania wiedzy merytorycznej w odniesieniu do wszystkich procesów operacyjnych w podlegającym mu dziale.

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale
  • Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości
  • Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym kluczowych informacji dotyczących zmiany
  • Korygowanie przydziału zadań pracownikom działu w trakcie zmiany tak, aby zrealizować założony plan przy uwzględnieniu jego bieżących zmian
  • Wykonywanie poleceń przełożonego oraz eliminacja przeszkód wpływających na wyniki zmiany
  • Współpraca z działami wspierającymi i/lub innymi działami w rozwiązywaniu problemów oraz zaspokajaniu potrzeb w kluczowych obszarach decydujących o wynikach, np. w zakresie gotowości obszarów procesowych, 5S, szkoleń BHP
  • Pomoc w realizacji zamówień klientów przez bezpośrednie pracę w procesie
  • Przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej i coachingu w zakresie wydajności, jakości pracy oraz bezpieczeństwa
  • Pogłębianie wiedzy merytorycznej w zakresie wszystkich procesów operacyjnych Centrum logistyki e-commerce
Amazon

Oferujemy:

  • Umowę o pracę z Amazon.
  • Atrakcyjną stawkę godzinową 25 zł/h brutto.
  • Bonus do 15%.
  • Posiłek za 1 zł.
  • Darmowy dojazd pracowniczy.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Pracę 4 dni w tygodniu po 10 godzin.

Wymagane kwalifikacje:

  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu programów Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)
  • Świetne umiejętności komunikacyjne – w zakresie instruktażu, szkoleń czy pomocy udzielanej członkom zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się z grupą co najmniej 20 współpracowników
  • Nietuzinkowe myślenie, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz umiejętność dobrej oceny sytuacji
  • Wzorowa frekwencja i punktualność
  • Ciągła realizacja celów wydajnościowych działu lub wykraczanie poza ustalone cele
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i myślenia analitycznego
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Doświadczenie w pracy ze wskaźnikami efektywności oraz procedurami doskonalenia procesów (jak, kiedy, kto)
  • Umiejętność pracy dla różnych kierowników: kierownicy zmieniają działy w ramach realizacji potrzeb firmy i w miarę wzrostu firmy Amazon pracownicy muszą potrafić dostosowywać się do zmian w kierownictwie;

Preferowane kwalifikacje:

  • Dobra znajomość języka angielskiego (B1, poziom średniozaawansowany).
  • Podstawowa znajomość metodologii Lean.
  • Doświadczenie w szkoleniu lub kierowaniu zespołem.
  • Dbałość o szczegóły.
  • Zdolność do analizowania procesów operacyjnych i znajdowania sposobów na pokonywanie trudności z nimi związanych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Amazon

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi