• Kompleksowe zarządzanie zespołem:
planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
• Realizowanie celów:
odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
• Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
• Skupienie na doskonaleniu:
poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
• samodzielność w działaniu
• fajną atmosferę pracy
• świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy
• doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym/obsługowym/back office, mile widziany zespół call center
• silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
• umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
• zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
• dobrze rozwinięte zdolności analityczne
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
• znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem
• dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.